USD - 1.7 EUR - 1.858 RUB - 0.0238 TRY - 0.2502 DAHA ÇOX
SON DƏQİQƏ
Operativ Qərargah: Azərbaycanda xüsusi karantin rejiminin müddəti iyunun 15-dək uzadılıb COVID-19 infeksiyasına qarşı mübarizədə ictimai nəzarət sistemi yaradılıb Maskadan istifadə etməməyə görə məsuliyyət tədbirləri görüləcək Azərbaycan ərazisinə yerüstü və hava yolu ilə giriş-çıxışa tətbiq olunan məhdudiyyət iyunun 15-dək uzadılıb Qədim Romanın “Mercati di Traiano” abidə kompleksi Azərbaycan bayrağının rəngləri ilə işıqlandırılıb
Elektron etibarnamələrin verilməsi ilə bağlı qaydalar açıqlanıb

"Vətəndaşlar “myGov” şəxsi kabinetində etibarnamələrini görə və yeni etibarnamə yarada bilərlər. Etibarnamə vermək üçün vətəndaş “myGov” şəxsi kabinetində “Elektron etibarnamə” bölməsinə daxil olur, yeni etibarnamə üçün müraciət funksiyası vasitəsi ilə prosesə başlayır. Növbəti pəncərədə vətəndaşın qeydiyyatda olan nəqliyyat vasitələri görünür. Nəqliyyat vasitəsi seçilir və əgər nəqliyyat vasitəsinin icbari sığortası yoxdursa, bu məlumat vətəndaşa dərhal bildirilir".

ASAN Radio xəbər verir ki, bunu etibarnamələrin elektron qaydada verilməsi sistemi ilə bağlı keçirilən mətbuat konfransında Elektron Hökumətin İnkişafı Mərkəzinin direktoru Fariz Cəfərov deyib.

O qeyd edib ki, növbəti mərhələdə etibarnamə veriləcək şəxsin FİN nömrəsi və sürücülük vəsiqəsinin seriya və nömrəsi daxil edilir:

"Əgər etibarnamə verilən tərəfin sürücülük vəsiqəsinin etibarlılıq müddəti bitibsə, bu barədə məlumat verilir və etibarnamə verilə bilməyəcəyi bildirilir. Sonra etibarnamənin müddəti seçilir. Həmçinin bu mərhələdə həmin etibarnamə üzrə nəqliyyat vasitəsini idarə etmək səlahiyyətinin başqa şəxsə verilib verilə bilməyəcəyi də seçilir.  Sonra - şəxsiyyət təsdiqetmə mərhələsində vətəndaşın doğum yeri və tarixi, qarşı tərəfin mobil nömrəsi və ya digər təsdiqedici məlumatlar təqdim olunduqdan sonra ödəniş funksiyası aktivləşir. Vətəndaş “ASAN ödəniş” sistemi üzərindən ödəniş edib prosesi tamamlayır. Ödəniş edildikdən sonra məlumatlar avtomatik olaraq Dövlət Yol Polisinə göndərilir. Sonda vətəndaşın şəxsi kabinetinə bildiriş vasitəsi ilə etibarnamə müraciətinin statusu ilə bağlı məlumat göndərilir".

Əlaqə
Ünvan: Yasamal rayonu, A. M. Şərifzadə küç. 157
Əlaqə nömrəsi: 012 444 74 74
Efir nömrəsi: 012 56 56 100
Whatsapp nömrəsi: 070 65 56 100
Reklam:
Mobil: 050 60 06 100
Şəhər: 012 444 74 74 (daxili 80695)
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin tabeliyində yaradılan “ASAN Radio” dövlət xidmətləri sahəsində ixtisaslaşan ilk və yeganə radiodur. “ASAN Radio”ya 100 MHs tezliyində ümumrespublika radio yayımı üçün xüsusi razılıq (lisenziya) 2015-ci il sentyabrın 8-də Milli Televiziya ... Radio Şurasının iclasında verilib.
© 2018 ASAN Radio